Alman otomobil üreticisi Opel, tamamen elektrikli araçlar üretme hedefini askıya alarak, “çoklu enerji” stratejisiyle yoluna devam edeceğini duyurdu. Stellantis Group bünyesinde yer alan Opel, Jeep, Ram, Peugeot, Citroën ve Fiat gibi markalarla birlikte farklı güç kaynaklarına yatırım yapmayı sürdürecek.
2021 yılında Stellantis’in EV Günü etkinliğinde, dönemin Opel CEO’su Michael Lohscheller, markanın 2028 yılına kadar Avrupa’da sadece elektrikli araç satacağını açıklamıştı. Ancak Opel, bu planından vazgeçerek elektrikli, plug-in hibrit ve benzinli/dizel motorlu modelleri bir arada sunmayı tercih edecek.
O yanlışlar elektrik faturasını şişiriyor! Çoğumuz farkında olmadan yapıyoruz
TALEBE GÖRE ESNEK YAKLAŞIM
Opel, her modelinin elektrikli bir versiyonunu sunan ilk Alman üretici olma iddiasını koruyor. Yine de şirket, 2028 hedefinin kesin olmadığını belirterek, “Talep tarafı aksini gerektiriyorsa, bu tarih ile sınırlı olmak zorunda değildir” ifadelerini kullandı.
Evinde olanlar paraya para demeyecek! Yeni fiyatı yüzbinlerce lirayı buluyor
Elektrikli araçlarda öncü markalardan biri olarak bilinen Opel, İngiltere, Fransa ve Almanya gibi pazarlarda elektrikli modellere ağırlık vermeye devam edecek. Ancak diğer bölgelerde müşteri taleplerine bağlı olarak hibrit ve içten yanmalı motor seçeneklerini de sunacak.
AVRUPA'NIN EN ÇOK TERCİH EDİLEN OTOMOBİL MARKALARINDAN
Opel ile İngiliz kardeş markası Vauxhall, Avrupa’nın en çok tercih edilen otomobil markaları arasında yer alıyor. 2025’in ilk yarısında, B hatchback segmentinde Almanya ve İngiltere pazarlarında liderlik koltuğuna oturan bu iki marka, güçlendirilmiş ürün stratejileriyle büyümesini sürdürüyor.
Bu içecekleri tüketenlerin başı derde girebilir! Kelliğe davetiye çıkarıyor
Kaynak: HABER7.COM
#ESHAHABER.COM.TR #haber #gündem #sondakika #news #press #worldnews