Süper Lig'de ayrılık! Son maçında istifasını açıkladı

Tüm Spor - Adana Demirspor Teknik Direktörü Mustafa Alper Avcı, "Bu benim son maçımdı. İnanıyorum ki kısa vadede kulübün önümüzdeki yılla alakalı plan ve projesi belirlenecek." dedi.

Spor - 1 yıl önce

Trendyol Süper Lig'in son haftasında Adana Demirspor, evinde konuk ettiği Gaziantep FK ile 2-2 berabere kaldı. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Adana Demirspor Teknik Direktörü Mustafa Alper Avcı, ligin son maçında keyifli bir maç oynadıklarını belirterek, "Sezonun son maçını oynadık. Keyifli bir maç oldu. Sezonla alakalı geri bildirimde bulunmak gerekirse Kasımpaşa maçı ile başlayan serüvende aynı yerdeyim. Sezon sonu ligden düşsek dahi camianın alkışladığı bir takım olacak sahada demiştim. Bütün kulüp personeline teşekkür ediyorum. Oyuncular geldiğimiz gün itibariyle öğrenmeye istekli, sahada söylediğimizi yapmaya hazırlardı" ifadelerini kullandı."Bu oyuncular Türk futbolunun temelini oluşturacak"

Adana Demirspor’un birçok zor süreç geçirdiğini, genç oyunculara süre verdiklerini ve onlara güvendiklerini aktaran Avcı, "Bugün kendi adıma bir şeyler söylemek zorundayım. Yönetim kurulu kararıyla Galatasaray maçında sahadan çekildik, devamında gelen puan silme cezası ve oyuncuların ayrılmasıyla ‘Baharı beklerken kışımız sert geçti’. Bütün antrenmanlarda oyuncularımız yüzde yüzünü verdiler. Sahada bugün 17 yaş ortalamasıyla oynayan bir takım vardı. Bunlar takımın geleceği. Transfer yasağımız var ve bu oyuncularımız gelecek sezon bu ligde Adana Demirspor’u temsil edecekler. Kulüp çalışanlarımıza çok teşekkür etmek istiyorum. Onların emekleri sayesinde takım bu noktaya geldi. 4 ay boyunca teknik heyet oyuncuların gelişimi üzerine bir mesai harcadı. Son 2 haftada skorları almayı başardık ama saha içerisinde birçok parametrede ön plana çıkan bir Adana Demirspor kulübü vardı. 15 yaşında Süper Lig’de süre alan oyuncularımız vardı. Birçok genç oyuncu ilk defa süre aldı. Kendi adıma çok mutluyum. Bu oyuncular gelecek sene takımın temelini oluşturacaklar ve uzun vadede Türk futbolunun temelini oluşturacaklar" diye konuştu."Bu benim son maçımdı"

Adana Demirspor ile son maçına çıktığını vurgulayan Avcı, daha sonra şunları söyledi:"Bu benim son maçımdı. Bu görevi bana layık gören yönetim kuruluna teşekkür etmek istiyorum. İnanıyorum ki kısa vadede kulübün önümüzdeki yılla alakalı plan ve projesi belirlenecek. Süreç doğru yönetilirse her şey düzelecek ve bu takım yeniden Süper Lig’e çıkmak için en büyük aday olacaktır. Güzel 4 ay geçirdik, umarım Adana Demirspor’a hak ettiği günlerde yeniden bir arada olmak üzere hoşça kal diyorum."

Kaynak: HABER7.COM

#ESHAHABER.COM.TR #haber #gündem #sondakika #news #press #worldnews
Haftanın Öne Çıkanları

Gönül Sözüm dizisinde kına gecesine gölge düşüren plan! Gerilim zirveye çıktı

2025-05-26 15:17 - Magazin

Mourinho maç sonu açıkladı! 'Yarın Türkiye'den ayrılıyorum'

2025-05-31 19:33 - Spor

Yazar Murat Beltek ile yapmış olduğumuz röportaj. Murat BELTEK kimdir?

2025-05-29 15:00 - Röportajlar

Kanal7'nin acı günü: Ali Kabak Ağabey vefat etti

2025-05-30 10:47 - Gündem

Kerem Aktürkoğlu, Ceren Azak ile evlendi

2025-05-29 22:03 - Spor

Süper Lig'den düşen ekibi büyük şok! 3 dönem transfer yasağı geldi

2025-05-26 22:17 - Spor

Zelenskiy'den Erdoğan'a teşekkür

2025-05-31 13:27 - Dünya

Altay: İsrail uluslararası hukuk önünde en ağır şekilde cezalandırılmalı

2025-05-28 17:58 - Gündem

Binlerce abonesi olan Jahrein'e kötü haber!

2025-05-29 07:08 - Gündem

Ülke basını duyurdu: Türk mafyası, ajanlara kurşun yağdırdı!

2025-05-29 06:53 - Dünya

İlgili Haberler

MESSİ SAHADA FARKI GÖSTERDİ, BREZİLYA KAZANACAK

01:27 - Spor

Engelsiz Yaşam Merkezi'nden Elazığspor'a Anlamlı Destek.

18:32 - Spor

"Elazığ Belediyesi'nden Elazığspor'a Dev Destek!"

21:21 - Spor

AMEDSPOR TARAFTARI: AMEDSPOR TÜRKİYE'NİN TAKIMIDIR

17:00 - Spor

AMEDSPORA TARAFTARINDAN TAM DESTEK

16:10 - Spor

Günün Manşetleri

Antalya Seyahatlerinde Profesyonel Transfer Hizmetlerinin Rolü

11:34 - Ekonomi

Halk Ekmek Fiyatları Neden Bakkallarla Aynı? Belediye Başkanı Açıkladı

17:00 - Ekonomi

Elazığ'da Vatandaştan İronik Eleştiri: "Belediye Şoförleri KGB'den mi Alındı?"

15:56 - Gündem

Elazığ Belediyesi 12 Yeni Otobüs Alıyor: İhale Süreci Başladı

15:47 - Ekonomi

Elazığ'da Belediye Otobüs Şoförlerine Eğitim Çağrısı: "Vatandaşlara Eziyet Ediyorlar"

15:42 - Politika