Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, şehir içi toplu taşıma filosunu güçlendirmek için 12 yeni otobüs alımı kararı aldıklarını açıkladı. Belediye Meclisi'nden geçen karar doğrultusunda ihale süreçleri başlatıldı.
Vatandaş Şikayetlerine Çözüm
Başkan Şerifoğulları, vatandaşlarla yaptığı görüşmelerde toplu taşıma araçlarının yetersizliğine ilişkin şikayetlerin kendilerine ulaştığını belirtti. Özellikle Şehitler Hastanesi hattında yoğunluğun fazla olduğunu ve vatandaşların otobüslere sığamadığını ifade eden Başkan, bu soruna kalıcı çözüm üretmek için harekete geçtiklerini söyledi.
Başkan Şerifoğulları şunları söyledi: "Meclisimizde 12 tane otobüs alma kararı aldık. Şu anda ihale süreçlerini başlattık. İnşallah aldığımızda rahatlatacağız."
Şehir Hastanesi Hattına Ek Sefer
Yeni otobüslerin alımıyla birlikte özellikle Şehir Hastanesi hattına ek seferler konulacağı öğrenildi. Vatandaşların "Otobüslere sığmıyoruz" şikayetinin belediye müdürleri tarafından not edildiği ve yeni araçların devreye girmesiyle bu sorunun çözüleceği belirtildi.
Toplu Taşımada Kapasite Artışı
12 yeni otobüsün Elazığ'ın toplu taşıma filosuna katılmasıyla birlikte şehir içi ulaşımda önemli bir kapasite artışı sağlanacak. İhale süreçlerinin tamamlanmasının ardından otobüsların kısa sürede hizmete gireceği ifade edildi.
Elazığ Belediyesi'nin toplu taşıma yatırımı, şehir içi ulaşımda yaşanan yoğunluk sorununa çözüm getirmesi açısından vatandaşlar tarafından olumlu karşılanıyor. Yeni otobüslerin devreye girmesiyle birlikte özellikle hastane ve yoğun güzergahlarda rahatlamanın yaşanması bekleniyor.
Otobüs ihalesi haberi hazır. Kısa, net ve bilgilendirici bir şekilde sundum. Başka bir düzenleme ister misiniz?
Editor : BİROL ÖZ