Gündem

Elazığ'da Vatandaştan İronik Eleştiri: "Belediye Şoförleri KGB'den mi Alındı?"

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, emekli bir vatandaşın belediye otobüs şoförlerinin davranışları hakkındaki sert eleştirilerini dinledi ve sorunun farkında olduklarını kabul etti.

Elazığ'da Vatandaştan İronik Eleştiri: "Belediye Şoförleri KGB'den mi Alındı?"
23-06-2026 15:56
23-06-2026 15:58
ELAZIĞ

Vatandaştan Sert Eleştiri

65 yaş kart sahibi vatandaş, şoförlerin özellikle yaşlılara ters baktığını ve duraklarda ani fren yaptığını belirterek, "Vatandaşlara her türlü eziyeti yapıyorlar" dedi.

İstihbarat Teşkilatı Benzetmesi

Vatandaş ironik bir dille, "Bu belediye şoförleri alınırken KGB'den mi, Mossad'dan mı yardım aldılar?" diye sordu.

Başkandan Sorun Kabulü

Başkan Şerifoğulları, "Eğitimleri sürekli verdiriyoruz ama maalesef sorunumuz var. Farkındayız. Hem eğitim hem denetim noktasında daha sert önlemler alacağız" diye konuştu.


Editor : BİROL ÖZ
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
Backlink Paketleri evden eve nakliyat İstanbul Boşanma Avukatı Haarimplantate Distributed by Redpress Çanakkale Psikolog