Elazığ'da halk ekmeği fiyatlandırması vatandaşlar tarafından merak konusu olmaya devam ediyor. Kültür Mahallesi sakinlerinden bir vatandaş, halk ekmeği fabrikasının bakkallarla aynı fiyattan satış yapmasını sorguladı. "Madem bu halk ekmek fabrikası açıldı, neden bakkallarla aynı fiyata veriliyor? Halk ekmeği biraz daha uygun fiyatla olamaz mı?" diye sordu.
Başkan Şerifoğulları: "Amacımız Piyasayı Dengelemek"
Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, halk ekmeğinin piyasadaki fiyat dengesini sağlamak amacıyla kurulduğunu vurguladı. "Halk ekmeği olmasaydı, Elazığ'da ekmek on yedi, on sekiz liradan aşağı satılmazdı. Biz sekiz buçukta kaldığımız için onlar da aşağıda kalıyor" dedi.
Başkan, fırıncılardan tepki aldıklarını ancak vatandaşın öncelikli olduğunu belirterek, "Biz sekiz buçuktan sattığımız için onlar da sekiz buçuğa satmak zorunda kalıyorlar. Yüksek fiyatlar vatandaşı zor durumda bırakır" diye konuştu.
"Çalışmamız Devam Edecek"
Başkan Şerifoğulları, "Halk ekmek fabrikamız piyasadaki fiyatı dengeliyor. Çalışmamız bu şekilde devam edecek inşallah" diyerek sözlerini tamamladı.
Editor : BİROL ÖZ