Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, derbi öncesi başlattığı kampanya ile taraftarlar Fenerium'a akın etti.
Yağız Sabuncuoğlu'nun haberine göre, Fenerium satışları geçen yıllardaki derbi öncesi satışlara göre 4.5 katlık bir büyüdü ve Fenerium'un 4 günlük cirosu 150 milyon lira seviyesine yaklaştı.

OTOKOÇ'UN 1 YILLIK SPONSORLUK BEDELİ
Öte yandan Fenerbahçe'ye Otokoç'un 1 yıllık sponsorluk bedelinin 220 Milyon TL olması ve Fenerbahçe taraftarının Fenerium'a akın ederek sadece 4 günlük cirası 150 milyon TL olması dikkat çekti.
Kaynak: HABER7.COM
#ESHAHABER.COM.TR #haber #gündem #sondakika #news #press #worldnewsEditor : BİROL ÖZ