Spor

Avrupa'da belamız olmuştu! Süper Lig devine geliyor

Tüm Spor - Fenerbahçe'nin, Ajax forması giyen Kian Fitz-Jim'i gündemine aldığı iddia edildi. Sarı-lacivertli ekibin, ödemeye hazır olduğu bonservis açıklandı.

Avrupa'da belamız olmuştu! Süper Lig devine geliyor
19-06-2025 14:47
Google News

Bu sezon Şampiyonlar Ligi ve Süper Lig'de başarı yakalamak isteyen Fenerbahçe, kadrosunu güçlendirmek için çalışmalarını sürdürüyor. Orta sahaya takviye yapmak isteyen sarı-lacivertli ekip, Ajax forması giyen Kian Fitz-Jim'i gündemine aldı.

FENERBAHÇE ÖDEMEYE HAZIR

Sabah'ın haberine göre Fenerbahçe, Kian Fitz-Jim için Ajax'a 10 milyon Euro ödemeye hazır.

 Kian Fitz-Jim

SÜPER LİG DEVLERİNİ YIKMIŞTI

Geleceğin önemli yıldız adayları arasında gösterilen Fitz-Jim, UEFA Avrupa Ligi'nde Hollanda'da Galatasaray'ı 2-1 ve Beşiktaş'ı 4-0 mağlup ettikleri maçta 1'er gol kaydetmişti.

Bu sezon Ajax formasıyla 44 maça çıkan 22 yaşındaki oyuncu 6 gol, 2 asist yaptı.

 

Kaynak: HABER7.COM

#ESHAHABER.COM.TR #haber #gündem #sondakika #news #press #worldnews
Editor : Eshahaber
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
Hava Durumu
Yol Durumu
Yol Durumu
ARŞİV ARAMA
ANKET TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
Backlink Paketleri evden eve nakliyat İstanbul Boşanma Avukatı Haarimplantate Distributed by Redpress Çanakkale Psikolog Mersin Psikolog