Spor

Galatasaray'dan 40 yıl sonra bir ilk!

Tüm Spor - Galatasaray, evinde oynadığı son beş Süper Lig maçında gol yemedi ve 1985/86 sezonundan sonra ilk kez tek sezonda üst üste beş iç saha karşılaşmasında kalesini gole kapadı.

Galatasaray'dan 40 yıl sonra bir ilk!
18-04-2025 23:03
Google News

Trendyol Süper Lig'in 32. haftasında Galatasaray sahasında Bodrum FK'yı 2-0 yendi. Sarı kırmızılıların gollerini Lucas Torreira ve Davinson Sanchez attı.

Maçı gol yemeden tamamlayan Galatasaray'da 40 yıl sonra rekor kırıldı.

40  YIL SONRA BİR İLK

OPTA verilerine göre; evinde oynadığı son beş Süper Lig maçında gol yemeyen Galatasaray, 1985/86'dan (Jupp Derwall) bu yana ilk kez tek sezonda üst üste beş iç saha karşılaşmasında kalesini gole kapadı. 

 

#ESHAHABER.COM.TR #haber #gündem #sondakika #news #press #worldnews
Editor : Eshahaber
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
Hava Durumu
Yol Durumu
Yol Durumu
ARŞİV ARAMA
ANKET TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
1Galatasaray3477+47
2Fenerbahçe3474+40
3Trabzonspor3469+22
4Beşiktaş JK3460+19
5Başakşehir FK3457+23
6Göztepe3455+10
7Samsunspor3451+1
8Çaykur Rizespor3441-6
9Konyaspor3440-7
10Kocaelispor3437-12
11Alanyaspor34370
12Gaziantep FK3437-15
13Kasımpaşa3435-16
14Gençlerbirliği3434-11
15Eyüpspor3433-15
16Antalyaspor3432-22
17Kayserispor3430-35
18Fatih Karagümrük3430-23
Backlink Paketleri evden eve nakliyat İstanbul Boşanma Avukatı Haarimplantate Distributed by Redpress Çanakkale Psikolog Mersin Psikolog