Ekonomi

İş Bankası'ndan Şişecam'da yüklü alım

Ekonomi - İş Bankası, Şişecam hisselerinde 3 milyon TL’lik yeni alım yaptı. Son alımla birlikte bankanın şirketteki payı %52,43’e yükseldi.

İş Bankası'ndan Şişecam'da yüklü alım
25-06-2025 20:32
Google News

Türkiye İş Bankası (#ISCTR), Türkiye Şişe ve Cam Fabrikaları A.Ş. (#SISE) hisselerinde 24 Haziran 2025 tarihinde toplam 3 milyon TL nominal değerli alım gerçekleştirdiğini duyurdu.

İşlemler 33,10 - 33,54 TL fiyat aralığından yapılırken, bankanın Şişecam’daki sermaye payı bu alımla birlikte %52,43 seviyesine ulaştı.

İş Bankası ayrıca, kontrolünde bulunan Anadolu Hayat Emeklilik’in elindeki %0,05’lik Şişecam payını da dolaylı olarak kontrol ettiğini belirtti.

Banka tarafından Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan açıklama şu şekilde:

"24.06.2025 tarihinde Türkiye Şişe ve Cam Fabrikaları A.Ş. payları ile ilgili olarak 33,10 - 33,54 TL fiyat aralığından 3.000.000 TL toplam nominal tutarlı alış işlemi Ortaklığımızca gerçekleştirilmiştir. Bu işlemle birlikte Türkiye Şişe ve Cam Fabrikaları A.Ş. sermayesindeki paylarımız %52,43 sınırına ulaşmıştır. Yönetim kontrolüne sahip olduğumuz Anadolu Hayat Emeklilik A.Ş.'nin Şirkette sahip olduğu toplam % 0,05 oranındaki paylar da Ortaklığımızın kontrolü altındadır."

Kaynak: HABER7.COM

#ESHAHABER.COM.TR #haber #gündem #sondakika #news #press #worldnews
Editor : Eshahaber
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
Hava Durumu
Yol Durumu
Yol Durumu
ARŞİV ARAMA
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
Backlink Paketleri evden eve nakliyat İstanbul Boşanma Avukatı Haarimplantate Distributed by Redpress Çanakkale Psikolog Mersin Psikolog