Spor

PFDK açıkladı! Ali Koç başkanlığı bıraksa da ceza aldı

Tüm Spor - Fenerbahçe'nin eski başkanı Ali Koç, Alanyaspor maçı sonrasındaki açıklamaları nedeniyle 15 gün hak mahrumiyeti ve 2 milyon TL para cezası aldı.

PFDK açıkladı! Ali Koç başkanlığı bıraksa da ceza aldı
23-09-2025 22:27
Google News

Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’nun 23 Eylül toplantısında aldığı kararlar açıklandı.

Fenerbahçe'de dönemin başkanı Ali Koç, Alanyaspor maçı sonrası açıklamaları nedeniyle ceza aldı. 

İşte Ali Koç kararı; 

“FENERBAHÇE A.Ş. Başkanı YILDIRIM ALİ KOÇ’un, müsabaka sonrası medyada yapmış olduğu beyanlarında yer alan Futbolun ve Kurumların İtibarını Zedelemeye Yönelik Açıklamaları nedeniyle FDT’nin 38/1-a maddesi uyarınca 15 GÜN HAK MAHRUMİYETİ ve 2.000.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verilmiştir.”

Kaynak: HABER7.COM

#ESHAHABER.COM.TR #haber #gündem #sondakika #news #press #worldnews
Editor : Eshahaber
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
Hava Durumu
Yol Durumu
Yol Durumu
ARŞİV ARAMA
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
Backlink Paketleri evden eve nakliyat İstanbul Boşanma Avukatı Haarimplantate Distributed by Redpress Çanakkale Psikolog Mersin Psikolog