Spor

Play-Off'a kalan 3. Lig ekibi maaşları ödeyemedi, 10 futbolcu ihtar çekti

Tüm Spor - 3'üncü Lig 1'inci Grup'ta Play-Off'ta Belediye Kütahyaspor-Muş Spor eşleşmesinden çıkacak takımla 15-19 Mayıs tarihlerinde oynayacağı grup finaline hazırlanan Karşıyaka'da yönetim bu hafta takıma hak ediş ödemelerini yapacak.

Play-Off'a kalan 3. Lig ekibi maaşları ödeyemedi, 10 futbolcu ihtar çekti
04-05-2025 15:08
Google News

Ligde 13 Nisan'da Silifke Belediye Spor ile oynanan maç öncesi Yeşil-kırmızılı takımdan 10 futbolcu alacakları için Futbol Federasyonu kanalıyla kulübe ihtar çekti.

Sponsorluk katkısı, camiadan Eski Başkan Azat Yeşil, Eski Futbol Şube Başkanı Ayhan Gültekin gibi isimlerin desteğiyle 6 milyon TL'nin üzerinde kaynak yaratan Karşıyaka, takıma hafta başında ödeme yaparak Play-Off öncesi moral aşılayacak.

KÜTAHYASPOR DA SEYİRCİSİZ

Karşıyaka ligde normal sezonun son haftasındaki Bursaspor maçının ardından Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'ndan (PFDK) 2 maç seyircisiz oynama cezası alırken, Play-Off'taki muhtemel rakiplerden Belediye Kütahyaspor da cezayla karşılaştı.

PFDK, Kütahyaspor'a 30 Nisan'da Play-Off'taki Düzcespor eşleşmesinde yaşanan saha olayları ve küfürlü tezahürat nedeniyle 2 maç ceza verdi.

Yarın Play-Off eşleşmesinde Muşspor'u boş tribünler önünde ağırlayacak Kütahya grup finaline çıkarsa Karşıyaka maçında da seyircisiz olacak.

Finalde Karşıyaka-Kütahyaspor eşleşmesi olursa iki maç da seyircisiz oynanacak. Bu ihtimal gerçekleşirse iki takım taraftarına deplasman yasağı da gelmesi bekleniyor.

#ESHAHABER.COM.TR #haber #gündem #sondakika #news #press #worldnews
Editor : Eshahaber
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
Hava Durumu
Yol Durumu
Yol Durumu
ARŞİV ARAMA
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
Backlink Paketleri evden eve nakliyat İstanbul Boşanma Avukatı Haarimplantate Distributed by Redpress Çanakkale Psikolog