Spor

Süper Lig ekibi 17 yıl sonra bir ilki yaşadı

Tüm Spor - Konyaspor, 17 yıl sonra üst üste evinde oynadığı 6 lig maçında da galip oldu. Yeşil-beyazlılar, Çaykur Rizespor karşısında aldığı galibiyetle de küme düşmemeyi matematiksel olarak kesinleştirdi.

Süper Lig ekibi 17 yıl sonra bir ilki yaşadı
10-05-2025 19:03
Google News

Trendyol Süper Lig ekiplerinden Konyaspor, sahasında Çaykur Rizespor'u 2-1 mağlup etti.

En son ligde 2007-2008 sezonundan seyircisi önünde galip gelen yeşil-beyazlılar 17 yıl sonra evinde üst üstte 6 lig maçında da galip geldi.

Söz konusu maçlarda 7 kez gol sevinci yaşayan Konya ekibi kalesinde sadece 3 gol görerek 18 puan topladı. Küme hattından kurtulan Konyaspor, Çaykur Rizespor maçında aldığı galibiyetle de küme düşmemeyi garantiledi.

Kaynak: HABER7.COM

#ESHAHABER.COM.TR #haber #gündem #sondakika #news #press #worldnews
Editor : Eshahaber
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
Hava Durumu
Yol Durumu
Yol Durumu
ARŞİV ARAMA
ANKET TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
Backlink Paketleri evden eve nakliyat İstanbul Boşanma Avukatı Haarimplantate Distributed by Redpress Çanakkale Psikolog Mersin Psikolog