Teknoloji

e-Devlet'e erişim artık tamamen ücretsiz! İnternet paketine ihtiyaç kalmadı

Mobil operatörler ve e-Devlet arasında yapılan anlaşma kapsamında kotasız e-Devlet dönemi başladı. e-Devlet'teki veri tüketimleriniz mobil internet kotanızdan harcamayacak.

e-Devlet'e erişim artık tamamen ücretsiz! İnternet paketine ihtiyaç kalmadı
18-08-2022 11:32
Google News

Devlet hizmetlerini, kullanıcı ihtiyaçları göz önüne alınarak elektronik ortamda, güvenli, kesintisiz ve hızlı olarak kullanıcılarına sunan e-Devlet platformu, yeni hizmetleriyle gelişmeye devam ediyor.

Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi'nin resmi Twitter hesabından yapılan açılamada "Vatandaşlarımızın dijital hizmetlere kolayca erişmesi için yürüttüğümüz çalışmalardan birini daha hayata geçiriyoruz: Hangi operatöre kayıtlı olursanız olun e-Devlet kapısı kullanımlarınızda artık mobil internet kotanızdan harcanmayacak." ifadelerine yer verildi.

Türkiye’de daha önce evrakla halledebilen resmi işlemleri dijital ortama taşıyarak kolaylık sağlayan e-Devlet, artık mobil internet paketlerinden harcamayacak.

e-Devlet KAPISI'NDA KULLANICI SAYISI 60 MİLYONU GEÇTİ

Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi Başkanı Ali Taha Koç geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada e-Devlet'i kullanan aktif kullanıcı sayısını 60 milyon olarak açıklamıştı.

Ayrıca Koç aynı açıklamada  2008'de hayata geçirilen uygulamada bugün 886 kuruma ait 6 bin 665 dijital hizmet sunulduğunu söylemişti.


Editor : Eshahaber
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
Hava Durumu
Yol Durumu
Yol Durumu
ARŞİV ARAMA
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
Backlink Paketleri evden eve nakliyat İstanbul Boşanma Avukatı Haarimplantate Distributed by Redpress Çanakkale Psikolog