Spor

Gol 90+9'da geldi! 1. Lig'e veda eden üçüncü takım belli oldu

Tüm Spor - Trendyol 1. Lig'de Şanlıurfaspor deplasmanda karşılaştığı Çorum FK'ya 2-1 mağlup oldu ve 2. Lig'e düşen üçüncü takım oldu.

Gol 90+9'da geldi! 1. Lig'e veda eden üçüncü takım belli oldu
04-05-2025 18:32
Google News

Trendyol 1. Lig'in 37. haftasında Çorum FK ile Şanlıurfaspor, Çorum Şehir Stadyumu'nda karşılaştı.

Karşılaşmayı 1-0 geriden gelen Çorum FK 2-1'lik skorla kazandı.

Konuk ekip Şanlıurfaspor, 41. dakikada Bouly Sambou'nun golüyle öne geçerken, ev sahibi Çorum FK bu gole 78. dakikada Ali Akman ile yanıt verdi.

90+9'DA GELEN GALİBİYET GOLÜ

88. dakikada golü iptal edilen Şanlıurfaspor, 90+9. dakikada Suat Kaya'dan yediği golle maçı 2-1 kaybetti ve TFF 2. Lig'e düştü.

ŞANLIURFASPOR LİGE VEDA ETTİ

Bu sonuçla birlikte Çorum FK, puanını 54'e yükseltti.

Son 5 maçında sadece 1 galibiyet alabilen Şanlıurfaspor ise 40 puanda kaldı. Bu sonuçla birlikte Manisa FK'nin de Bandırmaspor karşısında 1-1 berabere kalmasının ardından Şanlıurfaspor'un küme düşmesi kesinleşti.

Şanlıurfaspor, Yeni Malatyaspor ve Adanaspor'un ardından 1. Lig'e veda eden üçüncü takım oldu.

#ESHAHABER.COM.TR #haber #gündem #sondakika #news #press #worldnews
Editor : Eshahaber
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
Hava Durumu
Yol Durumu
Yol Durumu
ARŞİV ARAMA
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
Backlink Paketleri evden eve nakliyat İstanbul Boşanma Avukatı Haarimplantate Distributed by Redpress Çanakkale Psikolog