Gündem

Yeni asgari ücret 17 bin 2 lira oldu. İşverene aylık maliyeti 23 bin 502 liraya yükseldi

Yeni yılda brüt 20 bin 2 lira 50 kuruş, net 17 bin 2 lira 12 kuruş olarak belirlenen asgari ücretin işverene aylık maliyeti 23 bin 502 lira 94 kuruş.

Yeni asgari ücret 17 bin 2 lira oldu. İşverene aylık maliyeti 23 bin 502 liraya yükseldi
27-12-2023 22:17
Google News

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan'ın kamuoyuyla paylaştığı yeni asgari ücretin detayları netleşti.

Buna göre, brüt 20 bin 2 lira 50 kuruş olan asgari ücretin, 17 bin 2 lira 12 kuruşunu net asgari ücret, 2 bin 800 lira 35 kuruşunu SGK primi ve 200 lira 3 kuruşunu işsizlik sigortası primi oluşturdu.


Editor : Eshahaber
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
Hava Durumu
Yol Durumu
Yol Durumu
ARŞİV ARAMA
ANKET TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
evden eve nakliyat Distributed by Redpress Çanakkale Psikolog Mersin Psikolog uluslararası evden eve nakliyat wordpress hosting İzmir Evden Eve Nakliyat Avukata Sor Böcek İlaçlama Hamam Böceği İlaçlama